Vanuit Hoc'93 een item over het afgelopen All-Round kampioenschap:
http://www.hoc93.nl/nieuws.php
Groet
Jurien
Vanuit Hoc'93 een item over het afgelopen All-Round kampioenschap:
http://www.hoc93.nl/nieuws.php
Groet
Jurien
Dit is wat ik krijg als ik op de Hoc pagina probeer te komen:
Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (111)
Ligt het aan mij (of mijn computer of verbinding) of is het bij andere mensen ook zo?
Ik heb geen problemen om op de site te komen.
Ik krijg hetzelfde te zien als Dunja
Bij mij ook geen problemen, ik zal eens nakijken, ik plaats het bericht wel even.
Het volgende bericht is daar geplaatst m.b.t. het all-round kampioenschap:
Bestuursmededeling m.b.t. het allround kampioenschap van 25 okt.2009
Ondanks de inspanningen van de baanleggers is er jammer genoeg toch een fout geslopen in de routes van het allround kampioenschap waardoor we helaas het kampioenschap ongeldig moeten verklaren. De uitslag wordt opgemaakt over het eerste deel van de allround routes tot de kompasdoorsteken zonder dat we hier de allroundtitels aan verbinden.
Als bestuur en vereniging streven we naar kwalitatief goede wedstrijden en besteden we veel aandacht aan de voorbereiding en controle van wedstrijden. Het speciale karakter van het allround kampioenschap vergt nog meer aandacht van baanleggers en controleurs. Ondanks de aandacht van de baanleggers en de controleur is er helaas toch een fout geslopen in de kompashoeken. Uiteraard hebben de lopers hierdoor geen goede en eerlijke wedstrijd kunnen lopen en mogelijk hebben enkele van u er tijdens de wedstrijd behoorlijk van gebaald. Als enige troost kan ik u vertellen dat de baanleggers hier nog meer van hebben gebaald. De baanleggers en het bestuur hebben hier in ieder geval lering uit getrokken.
Maar wat nu met het Allroundkampioenschap 2009? Na kort intern beraad heeft het bestuur besloten de OLiebollen-loop op 27 december 2009 aan te wijzen als nieuwe Allroundkampioenschap. De deelnemers van het geannuleerde Allroundkampioenschap op 25 oktober 2009 mogen voor het minimale inschrijfgeld van € 1,00 deelnemen aan dit nieuwe kampioenschap. We gaan opnieuw de uitdaging aan om een goed Allround kampioenschap te organiseren en hopen u allen eind december te zien. Voor degene die op 25 oktober jl. niet deel konden nemen alsnog de kans om mee te strijden voor het allround kampioenschap.
Je moet inloggen om een bericht te plaatsen.