I-OL.nl | forum » Nakaarten

2e Sprint Harskamp

(5 posts)
  1. sadie
    Lid

vandaag opnieuw net als vorige week met Marit 2 km gedaan, doordat ze haar loopfiets meehad was onze routekeuze beperkt tot zoveel mogelijk verhard, desondanks toch een interessante route, afhankelijk van welke kant Marit het liefst op wilde loopfietsrennen was er altijd wel een optie om een redelijk vlotte routekeus naar de volgende post te vinden. Daardoor des te interessanter om te gaan kijken wat het snelste was geweest, maar met onze snelheid en paddenstoelenzoektijd zijn de splits niet geheel representatief. Kortom lekker weer, leuk wedstrijdje, leuk kaartje en volgende keer hopelijk meer deelnemers!

Geplaatst 10 maanden geleden #
  2. Peter Foppen
    Lid

Ondanks dat jullie splits (Sadie en Marit) niet geheel representatief zijn ben ik er toch wel niewsgierig naar. Uiteraard ook naar mijn eigen splits. Ik heb genoten van de wedstrijd, het mooie weer enz. Ondanks dat er niet zoveel deelnemers zijn is het toch wel waardevol om om dit te blijven organiseren. Hopelijk zondag meer deelnemers.

3. Koen
    Moderator

Ik heb ook weer plezier gehad, leuk klein kaartje, wel wat teveel bramen voor mij :) Uitdagende route, tijdens het op memory nalopen hadden we vaak verschillende routekeuzes en werden ook keuzes gezien die tijdens de wedstrijd helemaal niet opgevallen waren. Mijn wedstrijd was bijna foutloos op een fout van 20" na, en helaaaas bij de finish weer achter Wouter, 5 seconden dit keer.. :)

splits, de link doet het alleen nog niet...

4. Manon
    Lid

Het lukt me niet om de splits on line te krijgen. Er gaat iets fout, maar ik weet niet wat. Ik heb de website om hulp gevraagd, maar krijg geen reactie.
    Geen splits dus. Sorry.

5. clemens
    Lid

misschien een optie om Dorine ff om hulp te vragen....??? Ik heb zelf in het verleden ook al eens wat lopen rotzooien. Volgens mij lag het toen aan het verkeerde export-formaat.

RSS feed voor dit topic

Reageer

Je moet inloggen om een bericht te plaatsen.