I-OL.nl | forum » Algemeen

10MILA 2010

(3 posts)
  1. Gisteren, vannacht en vanochtend is de 10MILA verlopen. Op Ultimate Orienteering hebben we afgelopen dag en nacht verslag gedaan van dit geweldige eventement en een van de mooiste oriëntatieloop wedstrijden!

Artikel en foto's dames relay

Artikel en foto's heren leg 1 - 3
    Artikel en foto's heren leg 4 - 6
    Artikel en foto's heren finale

Ook liepen er vier MINOR-leden mee:
    Jonn Are Myhren voor IFK Lidingö SOK 1 de 5e leg - 12,2km. 11e/359 tijd en zijn team finishte als 7e.
    Olav Johannes Deelstra voor NTNUI 1 de 10e leg - 17,0km. 158e/359 tijd en zijn team finishte als 19e.
    Sergej Fedatsenka voor Sävedalens AIK 1 de 7e leg - 5,8km. 30e/359 tijd en zijn team finishte als 33e.
    Niels-Peter Foppen voor Sävedalens AIK 2 de 9e leg - 11,2km. 249e/359 tijd en zijn team finishte als 192e.

Geplaatst 4 maanden geleden #
  2. Dorine
    Lid

MINOR leden allemaal van harte proficiat met het behaalde resultaat. Super.

3. Wat een geweldig evenement! Uitputtend dat ook ;)

Voor mij begon het iets meer dan een week geleden met een trainingsweek bij Sävedalens AIK in Göteborg. Het was nog maar de vraag of ik in een team kon meelopen. Afgelopen dinsdag was daar het verlossende antwoord: ik mocht de 9e leg in het 2e team meelopen. Mijn eerste 10MILA :-)

's Middags de dames relay bekeken en de start van de heren meegemaakt. Wat een spectakel. Overnacht in een huisje dat de club had geregeld op 13km afstand van het wedstrijdterrein. Om 3:45 eruit en naar het wedstrijdterrein teruggekeerd. Nu was het wachten op de andere lopers uit het team. Het 1e team wist enkele plaatsen te winnen, het 2e team zakte gedurende de wedstrijd wat verder weg in de resultaten.

Mijn wedstrijd was niet erg goed. Ik zat in een treintje met enkele lopers, liep op een gegeven moment op kop, en kwam bij de verkeerde post uit. Deze leg was ge-forked en voor de meeste andere lopers was dit wel de juiste post. Ik moest terug om mij te her-orienteren en verloor hier aardig wat tijd. Ik hoopte, op basis van de tijd die mijn teamgenoot liep op de 8e leg, zo rond de 1u30min/1u35min te lopen. Zonder de fouten was 1u35min mogelijk geweest, in totaal verlies ik 15min aan fouten overall in de wedstrijd.

Evengoed was het fantastisch om te hebben meegemaakt!

Hopelijk volgend jaar weer :-)

Groeten uit Zweden!

RSS feed voor dit topic

Reageer

Je moet inloggen om een bericht te plaatsen.