In het kader van het aanwakkeren van het enthousiasme: een kleine aanzet tot voorbeschouwing op de NK Relay. Argus staat met 4 teams aan de start, waarschijnlijk geen teams die meedingen naar de overwinning maar wel met kans op de verenigingsprijs, waar we dus ook helemaal voor gaan! Precieze indeling is nog niet helemaal rond maar er is in elk geval een Familie Mooij team en een Familie Zwikker team. Hoe zit het bij de andere verenigingen? Veel animo? Wat zijn de topteams?
I-OL.nl | forum » Algemeen
NK Relay 2010
(17 posts)-
Geplaatst 3 maanden geleden #
-
Ik weet niet veel van de HOC93-teams, maar ik meen dat ons eerste team zal bestaan uit Gunnar Eriksson, Anne Heikoop en ik.
Ik denk dat er binnenkort wel een indeling komt, dan zal ik die hier plaatsen :)Geplaatst 3 maanden geleden # -
Teams MINOR:
Team Afstand Naam Categorie Punten
1
6km Sergey Fedatsenka H22 20
4,5km Patrick Kuijken H35 18
3km Peter Foppen H 55 112
6km Wouter Foppen H21 20
4,5km Peter Verbeek H45 14
3km Anna Elstner D20 153
6km Niels-Peter Foppen H21 20
4,5km Birgitta Verbeek D45 10
3km Dorine de Vries D40 114
6km Simon Nijenhuis H50 12
4,5km Frank Mensink H65 10
3km Anita Foppen D40 115
6km Harrie van Lierop H50 12
4,5km Natascha Kuijken D35 13
3km Hanneke Zuidema D40 11Geplaatst 3 maanden geleden # -
OLifant 1:
4,5km Gerrit van de Riet H50 12
3km Mark Heikoop H45 14
6km Michel van Dongen H21 20OLifant 2:
4,5km Dunja van de Riet D40 11
3km Larissa Rand D35 13
6km Jeroen Liefring H35 18Geplaatst 3 maanden geleden # -
HOC'93:
team 1:
6 km Koen de Jong
4,5 km Anne Heikoop
3 km Clemens Roosteam 2:
6 km Adriaan Baas
4,5 km Ton Roos
3 km Joke MolenaarGeplaatst 3 maanden geleden # -
Argus:
1
6 km Herman Mooij
4,5 km Karst Mooij
3 km Dicky Mooij2
6 km Dirk Zwikker
4,5 km Sadie (Hubert-)Zwikker
3 km Christa Zwikker3
6 km Werner Halter
4,5 km Gyorgyi Corbet
3 km Frans Vos4
6 km Joachim Goliard
4,5 km Gonne Goliard
3 km Olga HeimensAls ik t zo zie wordt het vooral een flinke strijd tussen HOC 93 en Minor, ben benieuwd!!! Buiten mededinging doen ook nog 2 teams van Trol mee, waarvan er één ook zeker voorin mee gaat lopen (met Wiet Laenen als eerste loper)
Geplaatst 3 maanden geleden # -
Een rare categorie staat bij mij - H22 )))))))))))))
Ik tip MINOR-1, HOC'93-1, MINOR-2 als kanshebbers. Ik duik nog even verder de papier in voor een aanvulling hierop :-)
@Serge; speciaal voor jou is die klasse in het leven geroepen ;)
Mijn voorspelling: Ik denk dat Minor 1 vrij moeiteloos gaat winnen ;), HOC93 1 als tweede en Minor 2 of Olifant 1 derde.
Koen wat is dit; Minor1 vrij moeiteloos winnen? Dacht het niet. We zullen het iig spannend maken. Vorig jaar lag onze winst minder voor de hand dan nu, denk ik.
Onbekend en mogelijk belangrijke outsider vormt de KOVZ.....
Geplaatst 2 maanden geleden # -
Koen kan de druk denk ik niet aan van een kanshebbend team, vandaar dat hij liever op zeker speelt door HOC93 op een tweede plaats te zetten ;)
@Clemens, lopen die nou met 2 of 3 belgen in één team of zie ik dat verkeerd?
En ja Wouter, helemaal gelijk ;)Geplaatst 2 maanden geleden # -
http://www.orienteering.nl/nieuws/startlijstNKRelay2010.htm hier staan alle teams
KOVZ loopt naar mijn idee buiten mededinging. Ik had begrepen dat Pieter Hendrikx drie weken te kort lid zou zijn om mee te mogen lopen in het team.
klopt Wouter, hij is pas sinds maart aangemeld bij de NOLB. Overigens denk ik dat dat team met alle respect toch niet echt een kans had gemaakt op de hoofdprijs...Maar sluit team Zwikker niet uit, heb al nul keer georienteerd en al 4 keer hardgelopen sinds die kleine er is dus hoop als eerste door te komen bij de zichtpost...;-)
Ik hoop dat Argus (Zwikker) morgen verrast! Ik zal jullie aanmoedigen :)
Via een omweg naar huis; blijk ik nog de eerste die reageert.
Wel, (on)tevreden; dat is het in een woord.
Eerst die 'on', = 'mp'! Wel gepost, maar de verkeerde (en Peter had nog zo gewaarschuwd!) Mijn excuses aan Dorine en Anita. Heb ik een excuus? Nee, 2 fouten in één klap. Terwijl ik alle postnummers heb gecontroleerd, soms op mijn kop in het zand omdat die dingen nauwelijks te vinden/lezen zijn, heb ik post 16 niet gecontroleerd (dat is 1)vanwege de concurrentie die me al een tijdje op de hielen zat (dat is 2). Even later had ik ook het gevoel dat ik een nummer miste, niet qua post, maar qua nummer; dat bleek dus te kloppen.
'Tevreden', ja, omdat ik strak gelopen heb en in een redelijk tempo; en dat is lang geleden.
Het was een heerlijk dagje orienteren en weer eens wat met diverse mensen kunnen praten. Jammer dat door een postfout in het veld de wedstrijd als zodanig de mist in ging. Toch mijn dank aan KOVZ.Geplaatst 2 maanden geleden #
Topic gesloten.
Dit topic is gesloten voor nieuwe reacties.