I-OL.nl | forum » Nakaarten

NK Sprint

(7 posts)

Tags :

1. Koen
    Moderator

Een nieuwe kaart, altijd leuk :) Mijn wedstrijd ging op wat kleine haperingen na erg goed, alleen de snelheid is er niet echt. Leuke baanlegging vond ik, bij ons eerst een makkelijk snel stuk voordat we een aantal korte posten kregen. Hier verloor ik dan ook een beetje.

Toch een paar opmerkingen:
    -Persoonlijk had ik geen problemen met het beruchte hek, maar ik vind wel dat het voor iedere kaart secuur en precies hetzelfde getekend had moeten worden. Naar wat ik hoorde is dat niet gebeurd.
    -Bij enkele posten was de leesbaarheid niet optimaal omdat het cijfer of de cirkel over essentiële informatie zat. Sowieso is dat niet echt fijn, maar in een sprint helemaal niet. Voorbeelden route 1: 13 (cirkel over stuk heg), 17 (nummer over gebouw en cirkel+lijn over hoogtelijnen). Het kan misschien wat kleinzerig klinken, maar als het om secondes gaat mag de kaart geen nadeel geven.

Geplaatst 2 maanden geleden #
  2. Herman
    Lid

"alleen de snelheid is er niet echt."

Een bekend gevoel. Door het gebrek aan training bij bijna elke post wel wat tijd verloren door concentratie problemen. Voor de geïnteresseerde, de splits zijn geüpload.

http://www.splitsbrowser.org.uk/splitsgraph.php?eventId=4058

3. sadie
    Lid

Koen, helemaal met je eens wat betreft hek, er was nog een andere reden om die leg eruit te halen (het hek was niet goed doorgetekend), maar als je op het laatste moment iets erbij tekent moet dat er in elk geval voor iedereen hetzelfde uitzien en dat was nu niet het geval...Herman, top dat je zo snel de splits erop hebt, je lijkt Dorine wel! Verder heb ik erg genoten maar ben wel helemaal naar de #$#&$ nu, ben het niet meer gewend dat hardlopen en al helemaal niet in dit weer! Bedankt Marco voor de baanlegging en Peter voor de kaart!

4. sadie
    Lid

bij de route 2 zien de splits er een beetje gek uit maar dat komt denk ik omdat de tijd eraf is getrokken van post 5 aan het eind, kun je daar nog iets aan doen of vraag ik nu hele moeilijke dingen?????

5. Herman
    Lid

Sadie, speciaal voor jouw heb ik het aangepast. De totaaltijd aan de finish komt nu natuurlijk niet overeen met de officiële looptijd, maar dat zal op de website straks wel kloppen.

6. Peter Foppen
    Lid

Herman, geweldig dat splits zo snel online staan.Bij Minor is het gebruikelijk dat je een fles wijn krijgt als je dit zo volhoudt. Dus ga zo door en wie weet.

7. Willeke
    Lid

Leuk om het OL gebeuren via I-OL te kunnen blijven volgen. Fijn dat de NK sprint goed is verlopen en Peter ik heb een tip: Ik denk dat Herman meer gestimuleerd word door een fles Cola!

RSS feed voor dit topic

Reageer

Je moet inloggen om een bericht te plaatsen.